6 Mayıs 2012 Pazar

İpek şal Shop

İpek şal Nasıl yapılır

 SATIN ALMAK İÇİN TIKLAYIN

 

ipek şal

gecelik
yarım kapalı mayo
tam kapalı mayo
pantolon etek

gereçler :parıltılı ip,ufak oya çemberleri,1 numaralı tığ

Yapımı :

Üst tarafta görünen balıksırtı bölümü yapıyorsunuz.İstediğiniz genişliğe göre ayarlıyabilirsiniz.

Sonra uçtan az birşey bağ için bırakıp on zincir çekip çemberimize sabitliyoruz.Daha Sonra yaprakları beş e bütünledikten daha sonra yine on zincir çekip bağlıyoruz.böyle böyle sürdürüyor.Yukarıda bakınca daha iyi anlayacaksınız.

alıntıdır....

Papatya şal yapılışı ve tasviri

YARARLANILAN İP: NAKO BEBE

TIĞ:1 numara

evvel orta sarıkarı yapılıyor.Ben daha çok önce harekete geçip ortalarını yapmışım .

Odak sarılarının yapımı :

7-8 zincir çekip halkamızı yapıyoruz.ve içerisine 16 adet trabzan dolduruyoruz.bir şal doksansekiz papatyadan oluşuyor.Böylece 98 tane bunun gibi sarı odak hazırlamalısınız.Fotoğraflara tıkladığınızda imagesler büyüyor.Gönül rahatlığıyla numuneye sürdürebilirsiniz.

sarıları yapımını tamamladıktan daha sonra her trabzana 20 zincir çekerek beyaz zincirlerimizi oluşturmalıyız.

merkez yeşiller için:beş zincir çekip merkez yapılır.ten zincir ile 4 tane yuva meydana getirilir.

eklemeler images dosyalarında görülüyor.

fazl kolay ve zevkli 1 örnek.

alıntıdır....

İmal edilişini söylemeye çaba harcayayım ipliğim nako angora üç numara tığ

bir.sıra : mukaddimede bir dizi çekip içerisini dört sefer doldurup badem yapıyorum sonradan 6 zincir çektim gene dört dolgu yapıp badem oluşturdum... 16 badem oluşacak tarzda en son bademi yapımını tamamladıktan

iki.sıra: sonradan ipi uzatarak(örümcek yapımındaki gibi)1 uzun ilmek çektim onu kitledim

çektiğim altı dizinin içerisinden güya ilmek çekiyormuş gibi altı uzun ilmek çıkardım boşa ayırdım yani zincirlerden 6 ilmik çekip bıraktım

üç.sıra: genişletilen ilmekleri bademler orta bölümde duracak şekilde(bademin sol kısımdaki genişletilen ilmeklerden üç sağ kısmındaki genişletilen ilmiklerden üç) 3 bi taraftan üç bi kısımdan sık iğne gibi kapıyorum(( uzatılan ilmikler üçgen gibi oluyor badem alt arada kalıyor) araya altı zincir çekiyorum

4.sıra: gene zincirlerin arasından altı uzun ilmek çekiyorsunuz altı ilmeği çektiğinizde alt tarafta bir daha gene batıp ilmeği kısa çekip oraya sabitliyor zincir çekiyorsunuz zincirin içine badem ifa edip zincirin başka ucuna sabitliyorsunuz sonra yine altı uzun ilmek çekiyorsunuz bu sırada böyle

beş.sıra: genişletilen ilmikleri bademler ortada duracak tarzda üç bi taraftan üç bikısımdan sık iğne gibi kapatıyorum araya 6 zincir çekiyorum

sonrasında dört ve 5 sıra devamlı yineleniyor

Çiçekli eşarp Modeli

Malzemeler:

370 gr krem iplik

0 no tığ

Örülüşü:

Motifin açıklaması

bir. sıra:on zincir çekilip odak için çember yapılır.

iki. sıra: Yuvarlağın içine 10 adet mil başılı dolgu yapılır.

üç. sıra: olguların üstüne ve arasına otuzüç adet dolgu gerçekleştirilir.

4. sıra:4 dolgu gerçekleştirilir ve araya zincir çekilerek yandaki dolguya batılır ve 8 tane yaprak gerçekleştirilir.

beş. sıra:Yaprakların üzerine 4 dolgu 5 zincir yapılır ve alttaki zincirin ortasına batılır Yine 5 zincir çekilip 4 dolgu yapılır ve bu esnadada sekiz yaprak meydana gelir.

altı. sıra:beş er tane dizi çekilerek yaprakların üst tarafına ve zincirlerin arasına batılarak sıra sıra bitirilir.

7. sıra alt taraftaki zincirin üstüne üç dolgu 3 zincir üç dolgu yapılır iki dizi (zincir) çekilir alt taraftaki zincirin orta kısmına sokulup (batırılıp) dolgu gerçekleştirilir (yapılır). Gene iki zincir çekilip 3 dolgu 3 dizi (zincir) üç dolgu gerçekleştirilir (yapılır). Bu sıra buna benzer devam eder ve motif biter.

Bağlantı motifleri:

10 zincir çekilip yüzüne 8 tane dolgu gerçekleştirilir (yapılır) ve bir direkten diğerine sahiden motifler birbirine düğümlenir (bağlanır).

Ön ve arka için toplam 30 motif yapılır. Boğaz uzun dolgularla toplanır. Etek uçlarına püskül gerçekleştirilir (yapılır).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder