6 Mayıs 2012 Pazar

İpek şal Online mağaza

İpek şal online satış

 SATIN ALMAK İÇİN TIKLAYIN

 

ipek şal

gecelik
yarım kapalı mayo
tam kapalı mayo
pantolon etek

malzemeler :parıltılı iplik,küçük oya çemberleri,bir numaralı tığ

İmal edilişi :

Üst tarafta görünen balıksırtı kesimi imal ediyorsanız.Arzu Ettiğiniz büyüklüğe bakarak belirleyebilirsiniz.

Sonradan uçtan biraz bağa göre ayırıp on dizi çekip halkamıza sabitliyoruz.Ve yaprakları beş e tamamladıktan sonra yine on zincir çekip bağlıyoruz.böyle böyle devam ediyor.Üstte bakınca daha iyi anlıyacaksınız.

alıntıdır....

Papatya eşarp yapımı ve tarifi

FAYDALANILAN İP: NAKO BEBE

TIĞ:bir no

evvel merkez sarıkarı yapılıyor.Ben daha önce başlayıp orta kısmınlarını yapmışım .

Odak sarılarının yapımı :

yedi sekiz dizi çekip halkamızı uyguluyoruz.ve içine onaltı adet trabzan dolduruyoruz.1 şal 98 papatyadan meydana geliyor.Dolayısıyla doksansekiz adet böyle sarı orta sağlamalısınız.Resimlere kliklediğinizde fotoğraflar büyüyor.Gönül rahatlığıyla numuneye sürdürebilirsiniz.

sarıları yapımını tamamladıktan daha sonra her trabzana yirmi zincir çekerek beyaz zincirlerimizi meydana getirmeliyiz.

orta yeşiller için:beş zincir çekip orta yapılır.10 zincir ile dört tane yuva meydana getirilir.

eklemeler fotoğraflarda gözüküyor.

fazla basit ve hazlı 1 örnek.

alıntıdır....

İmal edilişini anlatmaya çalışayım ipliğim nako angora üç numara tığ

1.sıra : başlangıcında 1 zincir çekip içerisini 4 kez doldurup badem yapıyorum sonradan 6 dizi çektim tekrar dört dolgu gerçekleştirip badem oluşturdum... onaltı badem oluşacak biçimde en son bademi yaptıktan

2.sıra: sonra ipi uzatarak(örümcek yapımındaki gibi)1 uzun ilmek çektim onuda kitledim

çektiğim altı zincirin arasından sözde ilmik çekiyormuş gibi 6 uzun ilmek çıkardım boşta bıraktım yani zincirlerden altı ilmik çekip bıraktım

3.sıra: uzatılan ilmekleri bademler ortada duracak şekilde(bademin sol kısımdaki uzatılan ilmeklerden 3 sağ kısmındaki uzatılan ilmiklerden üç) 3 bi taraftan 3 bi kısımdan sık broş gibi kapatıyorum(( genişletilen ilmekler üçgen gibi oluyor badem alt arada kalıyor) araya altı zincir çekiyorum

4.sıra: yine zincirlerin arasından altı uzun ilmik çekiyorsunuz altı ilmeği çektiğinizde alt tarafta tekrardan gene batıp ilmeği kısa çekip oraya sabitliyor zincir çekiyorsunuz zincirin içine badem ifa edip zincirin başka ucuna sabitliyorsunuz sonra tekrar altı uzun ilmik çekiyorsunuz bu sırada böyle

beş.sıra: genişletilen ilmekleri bademler ortada kalacak şekilde üç bi kısımdan üç bikısımdan sık broş gibi kapatıyorum araya altı dizi çekiyorum

sonrasında dört ve beş sıra sürekli yineleniyor

Çiçekli şal Modeli

Gereçler:

üçyüzyetmiş gr krem iplik

0 no tığ

Dokunuşu:

Motifin açıklaması

1. sıra:10 zincir çekilip odak için yuvarlak gerçekleştirilir.

2. sıra: Çemberin içerisine on adet mil başılı dolgu gerçekleştirilir.

3. sıra: olguların üst tarafına ve arasına otuzüç tane dolgu gerçekleştirilir.

4. sıra:4 dolgu yapılır ve araya zincir çekilerek kenardaki dolguya batılır ve sekiz tane yaprak gerçekleştirilir.

5. sıra:Yaprakların yüzüne 4 dolgu beş zincir yapılır ve alttaki zincirin ortasına batılır Yine 5 zincir çekilip 4 dolgu gerçekleştirilir ve bu esnadada 8 yaprak oluşur.

altı. sıra:5 er adet dizi çekilerek yaprakların üstüne ve zincirlerin arasına batılarak sıra sıra bitirilir.

7. sıra alt taraftaki zincirin üstüne 3 dolgu 3 zincir üç dolgu gerçekleştirilir 2 zincir çekilir alt taraftaki dizinin (zincirin) ortasına batırılıp dolgu gerçekleştirilir (yapılır). Gene 2 dizi (zincir) çekilip 3 dolgu 3 zincir üç dolgu gerçekleştirilir (yapılır). Bu düzen böyle sürer ve motif biter.

Bağlantı motifleri:

10 dizi (zincir) çekilip üstüne sekiz tane dolgu gerçekleştirilir (yapılır) ve 1 direkten öbürüne sahiden motifler birbirine düğümlenir (bağlanır).

Ön ve art için yekunen 30 motif yapılır. Boyun uzun dolgularla toplanır. Etek kısımlarına püskül yapılır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder